2020年5月8日 星期五

疲累中的清泉..Sudio Ett 主動降噪藍牙耳機

我這類全職媽咪,自疫情爆發後,真係由朝忙到仔仔訓先有得停,體力既攰,休息夠就可以recover,但心力疲累,真係要搵位抖氣,要搵方法去平衡,湊仔當然勞氣,但身心疲倦唔完全因為湊仔,最近,有太多來自各方面既人與事都實在令人消化唔到。


Sudio Ett 主動降噪藍牙耳機,可以帶我到一個寧靜令人可放空既空間,我唔知點形容,如果你湊過小朋友就會明,每晚當佢地訓左覺後,真係有種「終於可抖抖,鬆口氣既感覺」或者湊小朋友時個人精神狀況都好繃緊,扯到個人好衡,當佢地訓左,精神就好似可以鬆弛吧🤔,為我每晚叉叉電,放鬆心情,第二朝再努力💪🏻


Ett  耳機特色 
瑞典設計,主動式降噪(ANC) 
支援無線充電
長達24小時音樂播放
IPX5 防水係數


可攜式充電盒,可提供 4 次額外充電
單隻耳機僅重 5 克


藍牙 5.0技術,支援藍牙雙模
快速充電:充電 15 分鐘可提供 1 小時音樂播放 
全球免運、一年保固、購買日起14天內無條件退貨


只要從充電盒拎出Ett耳機,手機開藍芽,已即時可接駁,快捷方便;試聽後即時愛上,音色立體、清翠俐落,隔音一流(太喜歡置身於另一空間既感覺~)


有新野,屋企個八卦專員緊係要拎黎試下啦,呢排我中左「想見你」毒😂咁媽咪緊係有同牽牽分享啦,一係藍牙耳機播「想見你」主題曲,即刻笑晒


個迷你收納方包,又幾fit牽牽喎😌


Sudio 於27th /April- 10th/May期間舉辦母親節活動:❤️寵愛媽咪趁現在,買就送 2020 設計托特包、迷你收納方包、包裝禮袋!

@sudio  #母親節禮物 #sudiomoments

現凡於 Sudio 香港官網購買產品,只要輸入專屬我既優惠代碼,全館商品都可享85折優惠: angeleung15

Sudio 香港官網:https://www.sudio.com/hk/earphones

Sudio Sphere: 14日無條件退貨+自顧客購買Sudio商品3個月內在Sudio
官方網站Sphere頁面註冊,保固期將延長至18個月。

**資料均由品牌提供
每人喜好不同,以上只屬本人之個人感受;如對產品感興趣,可到以下網址瀏覽:
https://www.sudio.com/hk/earphones




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...